ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר





    בודק חשמל סוג 3

    בודקי חשמל סוג 3

    למערכות חשמל ולבניינים יש חלקים רבים ושונים הנושאים, מפיצים, מייצרים ולעיתים אף אוגרים אנרגיה. לא משנה באיזה סוג מערכת מדובר, חשוב לבצע בדיקות חשמל עם בודק חשמל סוג 3. בדיקות אלו הן חלק ממחזור החיים של מערכת חשמל ונועדו לבדוק האם התוכנית שלפיה תוכננה והושמה המערכת אכן תואמת את התכנית האדריכלית של המתחם, אם קיימות נקודות תורפה של עומסים במתחם, אם מיקום נקודות החשמל וחיבורי החשמל נכונים, ואם יש בעיות נוספות במערכת. הצוות המקצועי של עוז טכנולוגיות בעלי הסמכה מסוג 3, ומורשים לערוך את הבדיקות, כדי שאתם תוכלו להיות בטוחים.

    רמת ההסמכה בין בודקי חשמל

    קיימות דרגות שונות בתחום החשמל המעניקות לעובדים זכות לבצע בדיקות חשמל בתחום אחריותם:

    • בודק חשמל סוג 1: חשמלאי בעל הכשרה של חמש שנים לפחות יכול לבדוק עד 3X80 (תלת פאזי) מערכות ומתקנים חשמליים.
    • סוג 2: מהנדס חשמל עם ניסיון של חמש שנים לפחות יכול לבדוק מערכות עם עד שלושה מעגלים של 250 אמפר.
    • בודק חשמל סוג 3: מומחה חשמל בעל ניסיון של שנתיים לפחות יכול לבדוק כל מערכת חשמל. מהנדסים גם עוזרים בתכנון מערכות חשמל ומבנים.

    מכיוון שלא תמיד ברור מה המאפיינים של מערכת החשמל, מה הדרישות של מכבי האש, מה צריך לעשות עסק כדי לקבל רישיון ומה החוק אומר, חשוב מאוד לפנות לחברת עוז טכנולוגיות אשר מציעים את כל מגוון השירותים, לרבות תכנון, יישום, תחזוקה, בדיקה ושרטוט לוחות חשמל.

    כיצד לבחור בודק חשמל מקצועי? 

    הנה כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם  לבחור בודק חשמל סוג 3:

    אם אינכם בטוחים איזה סוג בעיה יש לכם ואיזה מומחה עליכם להזמין, עדיף לבחור בבודק שחמל בעל רמת רישוי גבוהה יותר, וסוג 3 הוא הטוב ביותר.

    מרגישים סיכון גבוה יותר בעת בדיקת מערכת החשמל? קחו סוג מנוסה יותר של בוחן, כמו מהנדס בדיקות חשמל סוג 3. כאשר הסיכון גבוה מאוד, עדיף לבצע בדיקה בעזרת המומחה הטוב ביותר. למשל, כשמדובר בשילוב מיוחד של חשמל ומים, כמו אורות תת-מימיים בבריכה בחצר האחורית.

    אם אתם רוצים לדעת מתי עדיף לבדוק מערכות חשמל וגאדג'טים על בסיס קבוע, העצה של היצרן יכולה להיות מקום טוב להתחיל בו. גורמים שונים, כמו אופן השימוש במערכת, אופן התחזוקה שלה וכמה פעמים היא התקלקלה בעבר, עשויים להוביל לבדיקות תכופות יותר.

    אם אתם זקוקים לבודק מקצועי מסוג 3, צרו קשר עם עוז טכנולוגיות עוד היום!