ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר





    בדיקת קרינה מחדר שנאים

    טיפול בשנאים מתח גבוה

    שוק האנרגיה בישראל רק הולך ומשתפר ככל שעובר הזמן. השוק של מהנדסי חשמל שיודעים על מערכות חשמל ושיטות טיפול בשנאים מתח גבוה הולך וגדל. הסיבה לכך היא התקדמות ופיתוח טכנולוגיה. אבל כאשר אתם זקוקים לבדיקות ,טיפול או תיקון הקשורים למערכת החשמלית, חשוב לוודא כי אתם פונים רק לאנשי מקצוע מוסמכים בעלי רישיונות מתאימים לעסוק בחשמל. חברת עוז טכנולוגיות הם צוות חשמלאים מוסמכי בעלי הכשרה גבוה ביותר בתחום החשמל, ויודעים לתת שירות ומענה לכל בעיה הקשורה במערכות חשמל במגזר הפרטי, הציבורי והמסחרי.

    איך פועל מתח גבוה?

    בישראל, "מתח גבוה" פירושו שהמתח הוא יותר מ-1,000 וולט. מכיוון שעבודה עם חשמל דורשת מיומנות, חוקי החשמל מפרטים איזה סוג של הכשרה צריך לעבוד עם כל אחד מהמתחים. לכן, כדי לעבוד עם אנרגיית מתח גבוה, החשמלאי צריך לדעת מה הוא עושה, להיות מוסמך ולהיות בעל הרישיון המתאים. טיפול בשנאים מתח גבוה מצריך רישיונות נכונים והיתרים מיוחדים ולכן לא כל מי שעוסק בתחום החשמל יוכל לבצע עבודות חשמל במתח גבוה.

    מיהו מהנדס המספק שירותי טיפול בשנאים מתח גבוה?

    מהנדסי מתח גבוה הם מומחים בייצור מערכות המייצרות ושולחות חשמל. תפקידם לדאוג שהאנרגיה עוברת ישר מתחנות הכוח למקומות בהם היא משמשת, כמו בתים או גופי תאורה. הם גם מפעילים מערכות מסובכות בשדות תעופה, בתי חולים, מעבדות, מפעלים ומקומות אחרים. כדי לעבוד כמהנדס זרם גבוה, צריך ללמוד קשה ולקבל תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה. לאחר קבלת התואר, יש לקבל רישיון חשמלאי מוסמך ממשרד העבודה ולהירשם בפנקס הקבלנים בתחום החשמל. במהלך הלימודים החשמלאי ילמד דרכים שונות לייצר אנרגיה. הם ילמדו בין היתר על שינויים, הנעה חשמלית והארקה כמו גם על טיפול בשנאים מתח גבוה. במסגרת עבודתם הם יבחנו מתח גבוה, יוודאו כי לוחות חשמל במתח גבוה תקינים, ידאגו לתיקון מבנים למבני מתח גבוה ועוד. כמו כן, יעברו לסדנאות והדרכות כדי ללמוד על לוחות חשמל חדשים בתעשייה, כיצד לעבוד בבטחה עם מתח גבוה, לוחות חשמל מכל הסוגים ושאר מאפייני בטיחות במתח גבוה ועוד. אם אתם זקוקים לשירות מקצועי של חשמלאי מוסמך לעבודה עם מתח גובה, חייגו עוד היום אל עוז טכנולוגיות.

    עוז טכנולוגיות זמינים עבורכם 24 שעות ביממה לכל מקרה חירום, שאלה או פגישת ייעוץ.